NK Tegelwippen

Ook dit jaar doet de gemeente Tilburg weer mee met het NK Tegelwippen. In deze wedstrijd tussen gemeentes kijken we wie er in Nederland de meeste tegels weghaalt!

GEEF HIER JE GEWIPTE TEGELS OP!

 

Als jij laatst tegels uit je (voor)tuin hebt weggehaald, maar geen idee hebt wat je ermee moet, kan je je aanmelden voor de Tilburgse Tegeltaxi! Bewoners kunnen zich van begin juli tot 25 augustus weer aanmelden voor de gratis tegelophaalservice, de Tilburgse Tegeltaxi!

De gemeente Tilburg stelt als voorwaarden dat men het grijs eruit haalt en groen ervoor in de plaats terugbrengt. Op deze manier vergroenen we onze buurt en helpen we de natuur!

MELD JE HIER AAN VOOR DE TEGELTAXI!

 

Wij gaan natuurlijk voor de 1e plek, en hoe mooi zou het zijn als we ons hier samen voor inzetten.

Het NK Tegelwippen loopt tot en met 31 oktober.

Geveltuintje Aanleggen?
Bevrijd van de Vergetelheid