Het uitleendepot van De Ring is officieel opgeheven. Voorheen kon je voor activiteiten in de wijk (zoals Verrijk Je Wijk) spullen lenen bij het depot, maar vanaf nu zullen deze spullen zelf geregeld/gehuurd moeten worden. Laat je dit vooral niet demotiveren om spullen aan te vragen! Wij willen hierin uiteraard nog steeds ons steentje bijdragen en onze bewoners ondersteunen, dus willen we aanvragen nog altijd zo veel mogelijk vergoeden.

Kerstactie: Iemand in het Zonnetje Zetten?
Winter Wonder Wijk